2011年10月23日 星期日

Day 5 Part 6 - 五稜郭タワー (Part C)







今日行程 : 函館 (早餐 - 元祖巴丼のきくよ食堂) —> 函館朝市 —> JR 函館駅 —> 五稜郭タワー —> Lunch - Lucky Pierrot —> Loisir Hotel (check-in) —> 函館山 —> Hotel 休息

侵略完展望台後, 我哋落去 五稜角公園 侵略 !! 
  GO GO GO !!







望返上剛侵略完既展望廳 ~







唔知係咪對星形有情意結呢 ?? 二等兵好鍾意呢個星形既城堡 ~ 仲有唔知點解會諗起小忌廉入面既 “星星環” 呢 ~




希望啲烏雲快啲散啦 !! 我要晴天啊 ~





見到咁靚既景色, 二等兵又0靚模上身喇 …….

隊長 : “













好無聊呀 …….. 哈哈 ……..


隊長又話要侵略城河喎 !!










Oh no, 噚晚响夜行巴士上無得叉電, 而家大嗰部相機無電喇 , 唯有用住部細機先啦 ~








你哋响紅葉樹下 ………  





















其實成個公園都好靚 ga, 只不過今日天色昏暗, 攪到啲相麻麻哋 ~




隊長又 “隊長上身”: “發炮 !! 攻呀 !!”


不如大家近啲睇吓啲紅葉 ~







我哋响呢棵黃葉下玩咗好耐呀 !! 影咗好多相 !!











其實前面呢對韓國情侶同我哋一樣, 响呢棵樹下玩咗好耐呀 !! 哈哈 !!











行去前面 箱館奉行所 睇吓先 ~








入場費 500 yen ~ 我哋响門口影張相就算喇 ~




係時候要撤退喇, 撤退前响展望塔前影多張相先 ~







沒有留言:

張貼留言