2011年10月24日 星期一

Day 6 Part 7 - 湯の川溫泉 (湯の川プリンスホテル渚亭 Check-In)



今日行程 : 函館朝市 (早餐 - うにむらかみ) —> 摩周丸 —> 西波止場美術館 —> Lunch - 新函館ラーメン マメさん —> 二十間坂, 大三坂, 八幡坂 —> 西波止場, 金森赤レンガ倉庫, 明治館 —> 湯の川溫泉 (湯の川プリンスホテル渚亭 Check-In) —> Dinner - 湯の川プリンスホテル渚亭 —> Hotel 休息


離開酒店後, 我坐返噚日嗰架 函館市電 去 湯の川温泉 ~



大約半小時候已經到達 湯の川温泉駅 喇~



週圍影吓相先~




咦, 又有足湯喎 ~ !!



睇下地圖行邊個方向去湯の川プリンスホテル渚亭先 ~





沿路風景 ~





函館駅附近已經無乜人, 湯の川呢面仲更加無人 !!



花びしホテル, 係另一間溫泉溫店 ~



離遠已經見到渚亭兩個字喇 !!






由於呢區係溫泉區, 區內有好多溫泉酒店 !!

旅館 一乃松 ~



平成館 海羊亭 ~






湯の浜ホテル ~




落咗市電後, 行咗 10 mins 左右就到 湯の川プリンスホテル渚亭 喇 !!



行到酒店附近, 職員見到我哋拎住個喼朝住酒店方向行, 已經半跑半追嚟迎接我哋喇 !! 勁 !!

(P.S. 但其實點解佢知我哋實係住呢間酒店既呢 ???)



每人一杯 welcome drinks !!



酒店派出一位講得一口流利英語既職員同我哋講解酒店設施,  之後我哋開始上房喇 ~ 等 lift 時影吓大堂先 ~




酒店內的施設 ~







二等兵每次去溫泉酒店都好鍾意著呢啲木屐 ~ hehe ~



我哋揀咗有獨立 sea-view 風呂既塌塌米房, 唔知間房係點架呢 ~~

登登登登 ………………..



哇 ~ 間房好大呀 !!



大廳中央放咗枱 & 椅, 陣間職員會趁我哋晚膳時舖好床舖 !!



間房大到打幾個筋抖都得呀 !!





茶具 ~



浴衣 ~ 好靚既和服呀 !!



有唔同 size ga ~



仲有大量既毛巾 tim !!



被舖 ~



非常滿意佢呢個面盆响洗手間出面 !! 原來方便好多架, 兩個人唔使爭廁所用 !!





Kose 護膚品 ~



連男士系列都有呀 !!



基本用品有齊 !!



浴室 ~




今日既主角出場 !!

我哋揀咗呢間獨立
Sea-view
風呂房間 !! 呢個就係 Sea-view 風呂 !!


呵呵, 係咪好正呢 !!


















一路浸溫泉, 一路聽住啲海浪聲 ~ 爽 ~  








影段 movie 俾大家睇啦 !!

















so relax ~    










鬆鬆又話要浸 !! 你睇佢一路飲住 sake, 一路浸溫泉個樣幾歎 !!      













浸完溫泉無野做, 攞返頭先响 Snaffle’s (左及中) & Petit Merville (右) 買既 cheese cake 出嚟食先 ~

好正呀 !!   




酒店送既小食, 原來係紅豆和菓子嚟 ga ~




無野做又睇吓放响枱面既 catalog ~ 







連寢具都有說明, 勁呀 !!




關於函館及渚亭既 info ~







酒店內仲有 massage tim ~ 不過好貴呀 !!




Room Service ~



















沒有留言:

張貼留言