2011年10月23日 星期日

Day 5 Part 3 - 函館朝市 (Part B), JR 函館駅

今日行程 : 函館 (早餐 - 元祖巴丼のきくよ食堂) —> 函館朝市 —> JR 函館駅 —> 五稜郭タワー —> Lunch - Lucky Pierrot —> Loisir Hotel (check-in) —> 函館山 —> Hotel 休息

侵略完函館朝市, 我哋行去 JR 函館駅 hea 咗陣 ~






今朝落車嗰陣黑媽媽, 而家影返我哋住既 Loisir Hotel 先 ~ 









JR 函館駅 ~













入去睇吓案內圖先 ~



加油呀 !!





响函館好多藝術品 ga ~








售票机, 札幌.新青森自由席特急劵 ~








函館駅既模型 ~





Locker ~





觀光 info ~






好靚既函館山吖, 今晚我哋都會嚟 ga ~









青函トンネル見學, 我哋聽日都会嚟 ga ~

隊長參加既見學團真係好冷門呀 ……..


隊長 : “使乜講 !!” 




有無咁紅呀 ………..




响度 hea 咗一陣, 終於覺得有啲餓喇, 於是又返去朝市搵食先 !!


我哋嚟到呢間吉岡食堂 ~










睇吓食乜先 ~

本來好想食 うに ga,  但今朝先食咗個 うに丼, 都係揀其他啦 !!










結果揀咗 “活ホッキ” (燒貝) (1000 yen) & “活ホタテ” (燒帆立貝) (600 yen) ~




啲貝真係好鮮味呀, 同埋口感一流 !!




帆立貝都好正呀, 但就感覺燒好味啲 !!




食得咁開心, 唔好俾佢停喇 !! 







經過呢間 “北海道ファ-ム”, 好吸引呀!!!




除咗呢支雪糕吸引之外, 佢仲有好多野食架 ~ 馬鈴薯, 燒鮑魚, 粟米湯, 燒粟米等等 ……..




啲薯仔真係好吸吸吸吸吸引呀 ….




舖仔細細, 但就五臟俱全 !!





哈哈, 見到牆上貼住 “黑媽媽雪糕” 張相, 二等兵真係好想買嚟食 !! 因為真係好少見吖嘛 !!




哈哈, 就係呢支喇 !!  OH NO 張相  focus 咗去後面 tim ~

黑色係墨汁味, 白色係牛奶味 (420 yen) ~ 其實黑色嗰隻係無乜味 ga …….. 不過黑媽媽幾得意囉 !!






好喇 !! 係時候去我哋下一個 target - 五稜郭喇 !!

好多冬日既廣告吖 ~






Monchhichi 同 Winnie the Pooh 原來係朋友仔 ~




沒有留言:

張貼留言