2011年10月21日 星期五

Day 3 Part 9 - 小樽 (Dinner - 海貓屋), Hotel 休息

今日行程 : 札幌 —> 小樽 (三角市場, 中央通り) —> 小樽 (金融資料館) —> 小樽 (手宮線跡地, Lunch - おたる 政壽司(本店), 山中牧場) —> 小樽 (小樽運河 (日), 小樽運河食堂, 小樽出拔小路) —> 小樽 (大正硝子館, 小樽浪漫館, 北一硝子館) —> 小樽 (Le Tao (3/F 展望室), 下午茶 - 銀の鐘 1 號館, 小樽 オルゴール 堂) —> 小樽 (堺町) —> 小樽 (小樽運河 (夜)) —> 小樽 (Dinner - 海貓屋) —> Hotel 休息   


又返到嚟到 海貓屋 ~



門口真係好靚呀 ~ 




由於時間尚早, 所以都無咩人, 我哋被安排坐樓上雅座 ~




樓下位小姐 ~





影吓間餐廳先 ~




研究咗一輪, 我哋終於叫咗野食喇 ~

呢個係 レアに焼いた冷製牛肉の和風サラダ (780 yen), コンソメ大根にオニオンと大根おろしのドレッシングで ~




好好味呢 ~




去旅行好少食菜, 所以我哋叫多個沙律 ~

呢個 シーザースサラダ (Cesar Salad) (750 yen), シャキシャキレタスとガーリックトースト パルミジャーノでコクを加えたドレッシング ~
啲菜堆到成座山咁, 正呀 !!




隊長揀既 海猫屋カレーライス (Curry Rice) ~ (840 yen)

好辣呀 ~   二等兵完全食唔到, 所以俾隊長 KO 晒 !!




嚟到小樽, 又想食吓海鮮喎, 本來睇中咗呢客 魚介のスパゲティ (1850 yen), (魚介類をふんだんに使ったスパゲティー近海の渡蟹、帆立貝、海老、帆立アサリなど。味は魚介の持ち味をいかしたシンプル仕立て), 但覺得好貴呀, 所以無叫到 !! 點知最終店員落錯單, 真係落咗呢客意粉 ~

真係整定呀 !!



正當二等兵依依哦哦肉赤之際  , 二等兵見到有蟹、蝦、蜆、魷魚、帶子等等, 真係超足料呀 !!  唔怪得咁貴啦 !!!

最重要係, 可能係用海鮮整, 所以味道調較得好好, 又好鮮味, 真係好好味呀 !! 咁大碟都俾二等兵 KO 晒呀 !!

隊長 : “唔知邊個頭先猛話人落錯單呢 ?! 又唔知邊個而家食得好開心呢 ………."




Total : 4220 yen, 鬆鬆一見到要埋單, 即刻擰轉頭扮駝鳥呀………..

鬆鬆 : "你睇我唔到…. 你睇我唔到…."

隊長 : “




食飽飽, 我哋都預備返札幌喇 ~

响路邊見到呢架燒章魚丸車, 幾得意 bor ~




而家係 19:15 pm, 成條街人影都無隻, 如果呢度唔係日本都幾驚架 !!




路過 小樽都通り , 終於見返啲人氣喇 !!




"驚" 安の殿堂 ~




返到嚟 JR 小樽駅喇, 各位團友, 唔好以為我哋咁就撤退返札幌呀, 我哋仲有個地方要去架 !!




隊長 : “跟我嚟……"




長崎屋 (小樽店) ~




原來隊長要來到小樽駅隔離既商場 (小樽駅前第一ビル), 主要係嚟紀伊國屋書店呀 …




, 以為 JR 站附近啲書屋會收 21:00 pm 咁上下時間啦, 原來收 19:30 pm …… 真係估佢唔到 …..

結果我哋成為是日最後一位顧客, 直情係一俾完錢就落閘呀 !!




玉光堂 (小樽駅前店) ~




好喇, 今次我哋真係要撤退喇 !! 

返到嚟 JR 小樽駅 ~




有車 ~




大約 50 mins 後, 我哋返到札幌喇 ~




鬆鬆札幌店 opening 廣告呀 !!




响 JR 札幌駅見到有印仔呀, 好野 !!






JR 站啲印仔係靚啲架 ~



今次我哋行咗去 “北口” 出口 ~




因為見時間尚早, 唔想返酒店住 ~




呢幾日都未行過呢面, 原來呢面都幾靚 bor ~














又見到呢啲賣燒章魚丸既流動車檔呀 !!




已經有聖誕裝飾喇 ~






而家先係 20:00 pm, 我哋決定去 ヨドバシカメラ (札幌店) 兜個圈先 ~



哈哈 ….. 好無聊 ~




行咗一個鐘左右都攰喇, 係時候返酒店休息喇 ~

途中經過 サンマルクカフェ (サツエキ Bridge 店), 又想買嚟食 !!




Tsutaya (札幌駅西口店) ~




終於返到酒店喇 !! 睇返今日既戰利品先 ~

呢啲就係响紀伊買既雜誌吖 ~




個袋好靚 ~ 







又要消夜時間 !!

唔知點解响日本一定要食下消夜先安樂, 尤其係食杯麵 tim 呀 !!




北海道限定既杯麵 wow ~







鬆鬆, 你就歎啦 !!



仲有响
ヨドバシカメラ 買既牛角包呀, 今次買咗朱古力原味 (170 yen) 同吉士味 (180 yen) ~




haha, 仲有 Day 1 响大丸買既乳酪, 今晚要食埋佢喇 !!

因為今晚係响呢間酒店既 last night 喇!!



亦因為今晚係响呢間酒店既 last night, 所以我哋落咗去 2/F 大浴場 度 “浸風呂” ~

結果攪吓攪吓, 我哋差唔多 3:00 am 先瞓呀 !!

好眼瞓呀 !! 各位團位早抖喇!!


————————————————————————————————————————————-























































21/10/2011 (Day 3)



收入239,647 
政壽司Lunch
6,930 
山中牧場牛奶味雪糕
250 
街邊小食燒帶子 + 燒鮑魚 (500 + 580)
1,080 
街邊小食夕張蜜瓜
200 
銀の鐘號館下午茶 (750 + 730)
1,480 
北一硝子館夕張蜜瓜味雪糕
300 
海貓屋Dinner
4,220 
紀伊
4,793 
Yodobashi
999 
Choco牛角包 (170 + 180)
350 
Lawson乳酪
83 
差額

20 
    

Total :239,647 20,705 
    

Bal :218,942 

沒有留言:

張貼留言