2011年10月21日 星期五

Day 3 Part 8 - 小樽 (小樽運河 (夜))

今日行程 : 札幌 —> 小樽 (三角市場, 中央通り) —> 小樽 (金融資料館) —> 小樽 (手宮線跡地, Lunch - おたる 政壽司(本店), 山中牧場) —> 小樽 (小樽運河 (日), 小樽運河食堂, 小樽出拔小路) —> 小樽 (大正硝子館, 小樽浪漫館, 北一硝子館) —> 小樽 (Le Tao (3/F 展望室), 下午茶 - 銀の鐘 1 號館, 小樽 オルゴール 堂) —> 小樽 (堺町) —> 小樽 (小樽運河 (夜)) —> 小樽 (Dinner - 海貓屋) —> Hotel 休息  

而家係 16:45 pm, 差唔多開始天黑 lu, 我哋行返去運河一帶迎接天黑既來臨 ~



再次經過運河對面既 小樽出抜小路 ~ 等陣間夜晚個天黑哂, 我哋都會再嚟影吓夜景 ga ~







暫時影住一兩張相先 ~




二等兵 : “隊長, 個個都堆晒去呢段運河影相, 不如我哋行吓去前面嗰段囉 ~”





於是我哋過咗對面馬路行吓嗰段運河 ~



呢度真係人影都無隻呀 !! 



兩旁無咗倉庫, 果然係無咁靚, 難怪個個都只係去倉庫嗰段運河啦 !!



不過既然未行過, 就過嚟行吓啦, 橫掂而家都係等緊天黑 ~




唔知呢個 “貨倉” 既物體係咪仲用緊架呢 ??





呢個時候我哋諗緊今晚既 dinner ~ 於是隊長同二等兵行咗去今晚既 target 度睇吓啱唔啱口味先 ~

我哋嚟到 海貓屋 ~



哈哈好得意呀, 又係成間樹屋 ~



睇完個 menu 都唔錯喎, 決定陣間返嚟侵略 ~





過咗 17:00 pm ~ 係時候行返去運河侵略喇 ~

沿路見到呢座好靚既住宅 building !!



個大堂真係好 grand 好高級呀, 住响呢度啲人應該好富貴 !!



又影吓啲夜景 ~











而家係 17:15 pm, 我哋返到嚟運河喇 ~ 好靚喔 ~ 

不過影咗兩張相後, 見仲未出到個效果, 我哋又走咗去行吓倉庫後面嗰條街 ~

究竟啲倉庫而家係咩嚟架呢 ??



等我哋同大家逐一介紹吓先 ~

おねの小樽運河 ~



shop 入面有 d 餐廳 ga , 座位對正運河, 响度食野都幾好 feel 架 ~



停車場 ~



赤レンガ大同 (喫茶店) ~



Otaru Beer ~



釀啤酒都有見學團呀, 勁 !!





小樽倉庫 No.1~



Otaru Felix Church ~





北海あぶりやき運河倉庫 ~





小樽運河食堂 ~



 びっくりドンキー (小樽運河店) ~



小樽出抜小路既夜景好靚呀 !!  我哋當時仲見到有對香港人响度影婚紗相 ~ 成 crew 人嚟, 好勁呀 !! 





おたる政寿司 (ぜん庵) ~



又跌返落 16.4’C 喇 ~



而家係 17:20 pm, 我哋返嚟運河喇 ~

哇哇哇 ~  好靚呀 !! 終於有夜景既 feel ~



你睇, 啲龍友好勁呀 !!  我哋揸 DC 仔無謂同人迫啦, 落嚟影都一樣啫 ~ 



真係好靚 ~  個人覺得呢個深藍色既夜景係最靚, 到陣間個天全黑已經無咁靚喇 ~





影咗 N 咁多張相後, 天都已經全黑了 ~

而家係 17:30 pm …… 所以話個天黑得好快 !!













好靚 ~



雖然係 17:45 pm, 但個感覺好似晚上 8 點幾咁, 因為四圍都好靜, 無乜人 ~ hehe ~



係時候去醫肚喇 !!



行返去海貓屋先 ~



沒有留言:

張貼留言