2011年10月23日 星期日

Day 5 Part 2 - 函館朝市 (Part A)



今日行程 : 函館 (早餐 - 元祖巴丼のきくよ食堂) —> 函館朝市 —> JR 函館駅 —> 五稜郭タワー —> Lunch - Lucky Pierrot —> Loisir Hotel (check-in) —> 函館山 —> Hotel 休息

食咗個豐富既早飯之後, 我哋响 函館朝市 逛下先 ~




好多蟹呀 ~ 不過我哋都唔識分蟹既品種 …….
二等兵見到佢個身好多毛就嗌佢做毛蟹, 見到佢隻腳長就嗌佢做長腳蟹囉, 哈哈 …….







好攪笑呀 ~ 魷魚 x 長腳蟹 crossover ~




哇 ~ 俺いか次郎 …. 好似好勁咁喎, 行埋去睇吓先 ~




原來係整緊魷魚絲 ~




哈哈 .. 個樣做生招牌 !!




我哋而家睇定邊間抵啲同靚啲, 陣間返嚟買呀 !!







哇哇哇, 蜜瓜同 “塞米” 呀 ……




漬物類 ~







好多唔同品種呀 ~ 

唔同大細, 唔同品種所以價錢都差好遠 ~




勁吸引呀 !! 我哋睇到心郁郁 ~












即開即食既海膽呀 !!





呢間 うにむらかみ (函館本店) 又係好出名 ga ~  呵呵, 我哋聽日會嚟侵略 !!








元祖函館朝市 ~




北海道特產 - 薯仔呀 !!





朝市裡面好靜呀 ……. 無乜人 …….. 有啲舖頭仲無開檔 tim ~




兜個圈先 ~






啲蔬果好多都標明係 “國產” (日本產) ga ~










估唔到街市入面既廁所都咁乾淨, 仲要係自動感應開燈 tim, 夠晒環保 !!





其實行咗一陣朝市, 個感覺真係比 311 前靜咗好多 …….. 希望佢哋可以撐住啦 !!  



いか釣りの函館朝市駅二市場(イカ釣堀・えきに市場) ~

又入去睇吓先 ~




魷魚係函館既名物嚟架 !!
一嚟到函館就見到各式各樣既魷魚產品 ~





真係好魷魚呀 !! 隻魷魚小姐好似响度看舖咁, 哈哈 ~





咦咦 …. 咩嚟架呢 …….魷魚外星人 …..




啊, いか釣堀, 原來係釣墨魚 !!







咁啱有位靚仔準備!!




見到佢好易的到咁喎 !!




即釣即劏即食 !! 夠晒新鮮 !! 




好勁呀, 三兩吓手勢就切好喇 !!







可惜我哋對魷魚刺身無乜興趣吖 ~










咦咦 ….點解佢知道二等兵同隊長新婚既  ……. haha ~

沒有留言:

張貼留言