2011年10月21日 星期五

Day 3 Part 3 - 小樽 (手宮線跡地, Lunch - おたる 政壽司 (本店), 山中牧場)

今日行程 : 札幌 —> 小樽 (三角市場, 中央通り) —> 小樽 (金融資料館) —> 小樽 (手宮線跡地, Lunch - おたる 政壽司(本店), 山中牧場) —> 小樽 (小樽運河 (日), 小樽運河食堂, 小樽出拔小路) —> 小樽 (大正硝子館, 小樽浪漫館, 北一硝子館) —> 小樽 (Le Tao (3/F 展望室), 下午茶 - 銀の鐘 1 號館, 小樽 オルゴール 堂) —> 小樽 (堺町) —> 小樽 (小樽運河 (夜)) —> 小樽 (Dinner - 海貓屋) —> Hotel 休息
 


侵略完金融資料館, 我哋都準備去食 lunch 喇 !!


經過 旧手宮線, 又上去玩咗一輪, hehe ~






啲椅都有手繪火車圖樣 ga ~













玩咗一輪, 終於行去 おたる 政寿司 喇 !!

小樽寿司屋通り~




今次我哋選擇咗 おたる政寿司 (本店) ~





等二等兵掹住隊長衫尾搵好野食先 ~ kaka ~







好彩暫時仲未到午膳既人潮, 到我哋侵略完出嚟呢, 門口已經有一大班人等位喇 !!






散叫 menu ~




但係我哋無散叫, 我哋叫咗兩個 set ~

一份係 おたる政寿司嚴選握り (3990 yen) + 一份こぼねうに入り十貫握り (2940 yen) ~



呢位就係 serve 我哋位師傅 ~ 佢好攪笑呀, 見唔見到師傅身後塊 “おたる政寿司” 木牌 ~
佢見我哋係遊客, 主動拎返木牌俾我哋拎住, 仲同我哋影合照, 攪到張相好似幫佢哋賣廣告咁 XDD 
不過張合照影得好靚呀 !!



鬆鬆 : “哇 ~ 啲刺身好吸引呀 …… 好肚餓呀, 成朝都無野到肚 ……….”



啲蝦 …. 見住師傅三兩下手勢就剝咗個殼, 勁呀, 蝦頭啲膏超正 !!



啲蝦真係又粗身, 又大隻, 又新鮮 !!





大家睇吓個頭啲膏, 好正呀 !!





うに (海膽) 呀 !!



好肥美既 トロ !!




師傅整我哋份海膽時, 係由雪柜攞呢盒 うに 出嚟 ~ 唔知邊隻 うに 正啲呢 ??






好期待 ~










三兩下手勢已經整咗咁多 ~





有得食!! 呢份係 こぼねうに入り十貫握りset ~

 



好新鮮, 好肥美 ~





 而呢份就係おたる政寿司嚴選握り set ~


















每客都會跟一碗麵豉湯 ~




哈哈, 隊長响網上 print 咗張 coupon, 送一客廚師指定既壽司 ~

結果每人送咗一件帆立貝壽司俾我哋呀, 正 !!




鬆鬆望住壽司個樣 ……..



Total : 6930 yen, 一個 Lunch 真係幾肉赤呀 !!  但就真係好滿足 !!


侵略完 おたる政寿司後, 我哋唔好俾佢停 !! 
下一站係山中牧場 !!

萬聖節裝飾 ~


上次 miss 咗無食 山中牧場, 今次二等兵同隊長強調一定要食到 !!





嚟到北海道, 二等兵食雪糕就最鍾意揀牛乳味 !!

呢度啲牛乳雪糕 (250 yen) 好重奶味, 好正呀 !!




食飽飽後四圍逛吓先 ~




熊出沒 … 注意 !!









沒有留言:

張貼留言