2011年10月27日 星期四

Day 9 Part 2 - 北海道大學 (Part B)



今日行程 : 北海道大學 —> 新千歲空港 —> 新千歲空港 (Lunch - 旭川ラーメン梅光軒) —> 新千歲空港 (ドラえもん わくわくスカイパーク) —> 新千歲空港 Shopping —> 香港


繼續侵略北海道大學 ~

行行吓我哋嚟到學校食堂 ~

好懷念以前讀 U 既日子呀 …….





呢座大樓佈滿好葉, 好靚呀 …….




紅磚牆好有歐陸氣息 ~


原來係理學院 ~



 ……. 呢幾棵樹好勁呀 …….






原來我哋行咗去睇 “ポプラ並木” ~



呢棵樹好出名 ga, 係當年 北海道大學ポプラ並木再生記念 ~



我哋梗係要同佢影返張相啦 !!



花木園 ~





隊長 : “我同呢位学者有学術上既事要商討, 二等兵你行開一陣先啦 !!”

二等兵 : “咁我响嗰邊等你 ….”



呢度真係成個園林咁 ga …..



仲有啲有果實既樹 tim ~



二等兵好鍾意呢啲一粒粒紅色既果實呀 ~







張橫額好得意 ~



終於行到嚟呢個影相位 - イチョウ並木 !! 每朝早當地既新聞節目都有介紹呢個影相位架 !!

好靚呀 ….





呢度啲樹五顏六色 ga ~















 , 成排黃葉, 現場睇好震撼 !!



啲學生好幸福呀, 每天返學時都有咁靚既環境陪伴 ~












好浪漫呢 ~  













哈哈 ~ 又黃又綠, 好襯隊長呀 !!  







呢條路真係浪漫到吖 …….. 隊長 ………  












特登影咗段片俾大家感受吓吖 ~
























地下啲落葉又黃、又紅、又綠、又橙咁, 攪到呢度好靚 ~  




唔知係咪電視台拍片呢 ??  








































又係撤退既時候, 臨走時真係有啲依依不捨 ga ….  







好喇, 要返酒店拎行李, 然後去機場喇 ……..Go Go Go  ~~     





沒有留言:

張貼留言