2011年10月23日 星期日

Day 5 Part 7 - Lunch - Lucky Pierrot -- Loisir Hotel (check-in)

今日行程 : 函館 (早餐 - 元祖巴丼のきくよ食堂) —> 函館朝市 —> JR 函館駅 —> 五稜郭タワー —> Lunch - Lucky Pierrot —> Loisir Hotel (check-in) —> 函館山 —> Hotel 休息

响五稜郭都侵略咗差唔多 2.5 hrs, 侵略完又到 lunch time 喇 !! 好肚餓呀 !!


隊長揀咗响函館好出名
ラッキーピエロ (Lucky Pierrot) ~

呢間嘢响函館好多分店 (MAP) ga, 咁啱有一間响
五稜郭對面 ~




哈哈 ~ 似唔似麥當奴叔叔 ?!



哇 ~ 好多間分店 !!   直情好似 7-11 咁梗有一間响左近 ……. !!





睇吓食乜先 ~ 買嘢食呢個重任交俾隊長喇 !!



 呢個係人氣 No. 1 既 チャイニーズチキンバーガー (Chinese Chicken Burger) (350 yen) ~




又 out focus tim ……

不愧為人氣 No. 1, 塊雞肉好好味呀 !!





呢個係 スペシャル生ベーコンエッグバーガー (Bacon and Eggs burger) (480 yen) ~




即叫即做, 好夠熱 !! 正 !!





仲叫咗啲小食 tim ~







みやて カボチャコロッケ (Kabotya Korokke) (150 yen / 3 個)  & 北海道肉コロッケ (Hokkaido Meat Korokke) (80 yen / 個)

正 ~  唔知點解日本食 burger 都好味啲 …… haha

Total : 1060 yen




食飽飽, 係時候返函館朝市買定今晚既 dinner, 然後返酒店 check-in 喇 ~

五稜郭地區限期渠蓋一個 ~ 



坐返市電返函館朝市先 ~


唔知點解每次去親日本都覺得條街無咩人既 ~ 




呢個地方真係好可愛呀, 响街邊的雕塑都幫佢哋戴頸巾 ~ 哈哈 ~




去返之前既市電站 - 五稜郭公園前 ~




啲電車都比香港既電車闊落 ~




函館駅前 就落車喇 ~



影返架電車先 ~



好喇, 各位團友, 我哋再向函館朝市進發 !!


頭號 target 係買蟹 !!




其實我哋返到去朝市大約 14:15 pm 左右, 好多檔口都已經關咗門喇, 於是我哋就 random 揀咗呢間 ~

我哋同佢講話即蒸即食, 佢話可以大半個鐘後返嚟拎, 但佢哋就 15:30 pm 前關門囉 ~

於是佢就幫我哋揀咗呢隻兩人份量既鱈場蟹, 仲自動減價 tim !!


1.28 kgs / 5000 yen ~ 成交 !!




嗱嗱臨買埋夕張蜜瓜先 !!





N 咁多隻品種, 都唔知點揀 tim ~ 






正响度疑惑緊既時候, 店長川村鉄雄先生突然切咗一片俾我哋試食 !! 


之後雞同鴨講咗一輪, 佢知我哋今晩食之後, 佢就幫我哋揀咗一個 !!



結果揀咗 2500 yen 呢隻, 今朝問過明明減到 1800 yen 一個, 但而家再返來, 再自動減至 1600 yen !!


真係唔知佢係咪認得我哋呢 ~~ ??




呢位就係川村鉄雄先生, 幫我哋 pack 緊個蜜瓜 !!




有埋包裝, 真係好鬼別緻架啫 ~




買完蟹同蜜瓜後, 我哋嗱嗱臨閃返酒店 check-in 先 !!

最緊要係問佢借把刀嚟切蜜瓜呀, 哈哈 ~ 









一眼望晒 !!




房間係就係舊咗啲, 但以呢個價錢 (4300 yen 一晚房) 嚟講, 又近 JR 駅同朝市, 服務態度又一流, 我完全覺得係超值 !! 








DHC 既淋浴用品, 話時話呢幾支野都幾好用呀 !!





基本用品都算齊備 ~





窗外景色一流 tim 呀 ~








噚晚坐夜行巴士都無地方沖涼 ~

嗱嗱臨沖個涼先, 再安排隊長去攞蟹, 之後我哋又出發喇 !!

沒有留言:

張貼留言