2010年3月27日 星期六

Day 2 Part 2 - NHK 大阪放送會館, 心齋橋 (Lunch - 自由軒)

今日行程 : 大阪城公園 —> 天守閣 —> NHK 大阪放送會館 —> 心齋橋 (Lunch - 自由軒) —> 明石海峡大橋 —> かに道樂 (Dinner) —> 道頓崛 (睇夜景) —> Hotel 休息

由天守閣的大手門出口, 往前行一陣就黎到 NHK 大阪放送會館 ~~
NHK 大阪放送會館 (右), 大阪歷史博物館 (左)



日本的建築物真係好靚, HK 幾時先有呢 d 咁靚既 building 呢 ??



G/F Official Shop, also 有得蓋印仔 ga, 有儲印仔既團友要留意喇 ~~ kaka …



9/F 有得參觀攝影廠 ga, 又有 見学 コース !!!
最衰係剛才在大阪城公園 & 天守閣玩到 over-run ~ 所以隊長本來想上去參觀 ga, 不過因為時間關係我地放棄左 ~
門口有個好巨形既佛像 ~ 不過佛像呢家野, 都係中國做得細緻好多 ~



法円坂遺跡復元倉庫 ~~


就咁响度休息下, 影下相就往心齋橋出發喇 !!!
响谷町四丁目站坐中央線去本町站 ~~

又有靚靚廣告 !!
响本町站轉御堂筋線去心齋橋 ~~

各位團友, 我地又再次黎到心齋橋啦 @@

點解今日又黎到心齋橋 ?? 一嚟繼續响 心齋橋筋 shopping, 二嚟咪為左食 Lunch  !!! (想知食咩就繼續睇落去啦 ~~ kaka ….)

隊長 : “咪懶醒啦, 你個 heading 咪寫左去邊度食 Lunch lor !!!”



心齋橋以前本身真係一條橋黎ga ~


我地經過心齋橋時, 隊長毫不放過機會, 見到 Athens (book shop) 就走入去, 仲放左大量血 tim ~~

一路行, 一路睇, 不經不覺就行到戎橋 ~~


呢個固力果廣告版年如一日, 無變過 !!! 放心, 夜晚我地會再黎睇你 ga ~~


福山雅治呀 !!! Fans 們請注意 !!!


每次行過呢度都好香吖 ~~ d 燒蟹味真係引 “屎” 人喇 !!! 我地暫且唔燒你 (蟹腳) , 等今晚先燒到你夠本 !!! Kaka ~



d 燒蟹腳既味攪到好肚餓喇, 我地快 D 搵下間舖响邊先 ~~


搵既時候又見到鬆鬆毛公仔响條街度吖 ~~


哈哈, 搵到喇 !!!

今日既 Lunch 就係响度 - 自由軒 開餐喇 !!!

傳聞中的老闆娘樣貌真係十年如一日, 好似無變過咁, 佢個髮型仲 set 好晒 ga ~




呢個就係 名物カレー (招牌咖喱飯) ~~ (650 yen)

好好味 !!! 開頭唔係好辣, 但當食左大半碟既時候就開始好辣喇 !!

オムライス  (蛋包飯) (700 yen) ~

味道普通啦, 都係咖喱飯好味 d ~~


食飽飯後, 我地行去隔離街買雪條食 ~~

就係呢間 北極 ~~



有好多款味揀, 我地買左支 アズキ (紅豆雪條) (120 yen) ~



好香紅豆味, 紅豆又大粒 ~ 但略為甜左少少 ~



買完雪條又週圍逛下先 ~
又行到嚟 “法善寺” ~~



見到好出名既 夫婦善哉 ~ 但係一碗紅豆沙湯丸 800 yen 真在太貴喇, 加上紅豆應該同 HK 果 d 無乜大分別掛 ?? 所以我地只係在門口影張相算喇 !!!

响夫婦善哉隔離既就係法善寺的不動明王 ~~

好多人排隊淋水 ga ~ 無聊既二等兵又玩左一輪 !!!


大阪松竹座, 歌舞伎劇公演既地方, 好靚吖 ~~


望下對面, 呢間 たこ家道頓堀くくる本店 (八爪魚丸店 ) 好似好正喎 !!! 隊長 …. 我又要試 ~~~ (強烈推介 !!!)
見到門口大排長龍, 估計應該係堂食, 但由於無英文指示牌, 無英文 menu, 而店舖又無人識英文既關係, 隊長同二等兵響度研究左好耐都唔知點買 & 買邊種八爪魚丸 !! 於是隊長就差遣二等兵問下人, 二等兵見剛好有位少女落單, 於是二等兵就膽粗粗咁問下果位少女, 好彩少女都識簡單既英文, 佢仲好人到同店員講我想要一客八爪魚丸 tim !!! 真係多謝呢位少女 !!!


成功咁買到粒章魚小丸子喇 !!! (498 yen)


鬆鬆好好奇 : “乜東東黎架呢 ?? 好香 bor”


入口有陣薑味, 好香, ~ 但後尾在 Day 5 encore 時先知原來呢種唔係我地原先要買的原味八爪魚丸 (480 yen), 鍾意食薑既朋友, 呢個薑味既八爪魚丸就一定啱口味 !!


由於頭先响心齋橋買左幾本書, 所以見橫掂都會返 JR 大阪站轉車去明石海峡大橋, 不如先返酒店放低 d , 又因為 DC 相機的 3 舊電已用完了 2 舊 (半日已經用左兩舊電 … oh … my god ….), 所以順便返酒店叉電, 等今晚在難波可以有足夠既電用嚟影道頓崛既夜景 ~~
我哋又坐四つ橋線返酒店, 等車其間 ~~

相愛大學 ?? 好攪笑吖 乜咁 “leung” ~~ kaka ~



返到西梅田喇 ~~


好喇, 我地返酒店小休一陣就會出發喇 !!!

剛才買的鬆鬆士多啤梨飲品 ~





下回 : Day 2 Part 3

沒有留言:

張貼留言