2010年3月28日 星期日

Day 3 Part 2 - 神戶 (Lunch)

今日行程 : 姬路城 —> 神戶 (Lunch) —> 新長田 (鐵人 28) —> 神戶 ハーバーランド —>三宮 —> 心齋橋 (Dinner) —> 梅田 (宵夜) —> Hotel 休息

由姬路搭左大約 30 mins JR 就黎到三ノ宮駅喇 !!!

在站內見到這個高橋留美子展覧的廣告, 作為 Fans 既隊長即刻心郁郁, 二等兵見咁啱佢地擺展時我地又在神戶, 好難得有呢個機會, 即刻鼓勵隊長去吖 !!!

但我地今晚先會去, 而家去食 Lunch ~


好多時都見到這個奈良公仔 ~ 隻鹿角好得意吖 ~


二等兵 : “隊長, 我好肚餓吖 !!!”


隊長 : “而家咪行緊去 lor !!!”



三ノ宮附近 ~~



見到呢個 EVA ~~


好喇, 各位團友, 我地黎到 神戶, 梗係要試下呢度 d 神戶牛啦 !!!


查實隊長之前為左呢餐神戶牛, 不停上網搵呀搵, 搵呀搵, 搵左好多個 choice (モーリヤ, ステーキランド, 法貴, 菊水 etc) !!
最後卒之揀左呢間神戸 ステーキ




我地搭 Lift 6/F 先 ~~



睇下食咩先 ~~

唔同牛有唔同價錢, 我地揀左 3500 yen 既 “上神戶牛" (120 g) set 6500 yen 既 “但馬牛”  (120 g) set ~


醬料 ~ 基本上因為件牛好有味道, 所以隊長同二等兵都無乜理過呢碟醬料 ~


蔬菜 ~ 有豆腐, 茄子, 冬菇, 荀及菜心 ~


先上餐湯 - 雜菜湯, 好清, 好鮮味 ~


好好味的沙律 !!!


師傅先蔬菜 ~


好喇, 睇師傅表演喇 !!! 好有速度感 !!!


主角出場喇 !!!

前面既係神戶牛, 後面係但馬牛 ~

師傅好醒目咁先煮較平價的神戶牛 ~


其實二等兵唔知呢個手勢算唔算正宗, 不如你地評下分 ~

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=IfuQAoDSU0A&hl=zh_TW&fs=1&]
鬆鬆, 你似乎等緊食喎 !!!


Medium 5 成熟 ~

wow …. 好好味呀 !!!!!!!!



可以選擇餐包或飯, 我地一人揀一個 ~


呢碗飯啱晒飯桶隊長 !!!



食到咁上下, 師傅開始但馬牛喇 !!!


[youtube http://www.youtube.com/watch?v=uWvdDkOisj0&hl=zh_TW&fs=1&]
好好味呀 !!!!!!!入口即溶 ga !!! 真係同頭先吃的神戶有分別, 果然一分錢一分貨 !!! 今次真係先呼” (幸福) 的感覺喇 !!!





通常鐵板燒最後都是炒芽菜 ~~






 

最後還有餐茶呢 !!! 二等兵的熱檸菜好好味吖 !!! 好鍾意呢種紅茶味 !!!


隊長既奶茶就一般啦 !!!


呢餐盛惠 10,000 yen, 好滿足呀 !!!



其實食左成餐都係得我地及另一位女士响餐廳, 我食到中段已經包場喇 !!! 唔明以呢個質素點解會無人呢 ?? 唔通我哋太晏嚟食 ???




又見到好有特色既渠蓋喇 !!!


飽飽, 在附近逛下先 ~



間屋好靚吖, 突然好似置身於歐洲當中 ~


呢度係 mediterrasse, 其實係一間 boutique ga ~


安達充幫女子棒球聯賽畫既廣告 ~~


各位團友, 我地又黎開餐喇 !!!





呢間 株式会社本神戸肉森谷商店 又係好出名, 專賣神戶牛 ga ~




仲得過奬 tim !!!


, 隊長, 你呢個時候唔係仲食得落多一餐神戶牛呀 ??? 大家唔使驚, 我地剩係黎買炸牛肉餅啫 ~~~ kakaka …..



左邊呢個係牛肉餅 (120 yen), 右邊呢個係薯仔牛肉餅 (80 yen) ~


呢個牛肉餅 (森谷のミンチカツ, 120 yen)


呢個薯仔牛肉餅 (森谷のコロッケ, 80 yen), 可能因為我地兩個都係大薯仔 !!! 一致認為薯仔牛肉餅好食 d !!!


好喇, 我地又要去下一個景點喇 !!!
坐 JR 神戶線 (普通) ~~


估下我地去邊 ??




下回 : Day 3 Part 3

沒有留言:

張貼留言