2010年3月30日 星期二

Day 5 Part 3 - 渡月橋, 嵐山 (Lunch)

今日行程 : 京都 —> 亀崗 (嵯峨野小火車) —> 竹林散策 —> 渡月橋 —> 嵐山 (Lunch) —> 金閣寺 —> 銀閣寺 —> 哲學之道 —> 心齋橋 (Dinner) —> Hotel 休息
食完炸牛肉薯餅向前行多陣, 話咁快就到 渡月橋!!!







條橋係木橋黎 ga, 幾有古典色彩 ~~




咁啱碰見一對新人影結婚相 ~~ 佢地 d 禮服係白色 ga ~






呢度好靚吖 !!!!!




四週圍景色怡人, 風光明媚, 加上佢既歷史背景, 難怪 桂川 會成為國家一級河川啦 !!!










從遠處已經見到一堆櫻花樹喇 ~~ 我地行埋去睇下先 ~












行到去櫻花樹下喇 ~




呢幾棵開得好靚吖, 配上四周的靚景 ~ 好正呀個 feel ~










各位團友,  “絕景出場 !!!!!






嘩嘩嘩, 呢度真係好靚呀!!!!!!!!!!!!!!!


有小舟, 有川流, 有櫻花, 有藍天白雲, 簡直無得頂呀 !!!! 果然係 絕景” ~~








你地黎到渡月橋一定要行埋過黎呀 !!!!!




沿路行就已經到達 嵐山公園 (中ノ島地区) ~~




大家會唔會開始覺得, 棵棵櫻花樹都一鬼樣呢 ??





唔知點解佢地凡親係寺廟, 公園等等都係呢 d 石地呢 ??




旁邊都係有呢 d 檔口 ga !!!










都成 12 點幾喇, 我地要去醫下肚先 ~

呢間食店 (こばやし) 係好 random 咁响附近 d 舖頭揀既 ~







呢 set 係二等兵揀既 “当店のおすすめ” (當店推介) (1080 yen)

揀呢 set 因為鍾意佢有蝦天婦羅烏冬, 有豆腐, 又有飯 ~~




不過質素就好一般喇, 個蝦天婦羅浸到淋 pat pat , no good ~~





個飯就無話好食定唔好食 ~




冷豆腐 ~~



漬物 ~~



呢個係隊長叫既 “親子丼” (800 yen)




其實即係雞肉同雞蛋, 所以就叫親子~~ kaka ~~


個味道好滑蛋雞肉飯 ga ~

OK , 唔係十分好好味但又唔難食囉 ~




個麵豉湯就幾好味 ~



漬物 ~~




响呢度侵略到咁上下, 我地就搭 嵐電嵐山駅北野白梅町駅 喇 !!!




因為我哋下一個景點係金閣寺 ~~



哈哈 ….. 又可以蓋印仔 ~




原來呢款印仔係分春, , , , 加加埋埋差唔多成十個印 ga !!! 要儲晒一套睇怕都要移民去日本先得喇 ……@@




各位團友, 記住所有 IC CARD 都唔可以用 ga, 要額外買票的 !!!




每人 200 yen ~~



每十分鐘一班車, 過左呢班車都唔使怕 ~




溫馨提示 : 唉, 本來我地想在站內做 足湯” (150 yen) ga, 但上到車先記得, 所以如果你地想做既話就要記住喇 !!!!!

架車係咪好懷舊呢 ??





好喇 ….. 睇下車長先生揸車先 ~




真係好市內電車既 feel ga, 週圍 d 婆婆拎住一袋二袋响度傾偈, 雖然唔知佢地傾乜, 但感覺到好街坊 feel ~~









睇吓段片, 似唔似玩緊電車 GO ~~
去到 帷子丿辻駅 要落車去對面月台轉線 (嵐山本線 -> 北野線)
20 mins 後, 到喇 !!!!!

架粉紅色列車停左响度, 我地又影一輪相 !!!!

點知到人地出晒閘, 得返我地兩個都仲未出閘喎, 站長先生等左我地一輪, 你兩個友仔仲响度影呀影, 影呀影, 佢終於忍唔住問我地收返張飛入 office, 淨返我地兩個响月台繼續影相, kakaka ~~







呢個都係印仔系列其中一個 ~




攪完一輪, 終於步出北野白梅町駅喇 !!!




一出站梗係要睇下地圖先 ~

望到巴士站所在位置就出發喇 !!!!!!!








下回 : Day 5 Part 4

沒有留言:

張貼留言