2010年3月28日 星期日

Day 3 Part 3 - 新長田 (鐵人 28), 神戶 ハーバーランド, 三宮

今日行程 : 姬路城 —> 神戶 (Lunch) —> 新長田 (鐵人 28) —> 神戶 ハーバーランド —>三宮 —> 心齋橋 (Dinner) —> 梅田 (宵夜) —> Hotel 休息

因為玩左大半日, 坐 JR 嚟到新長田駅都差不多 4:00 pm 喇 !!!




一出新長田駅就見到鐵人 28 的廣告喇 !!!




睇下 路線圖~






我地仲會去埋大正筋商店街, 睇下三国志等身大石像 ~~





好喇, 二等兵, 我地去突襲 "鐵人 28” 喇, 殺佢一個措手不及 !!!




wow, 真係好大個架, 現場睇好震撼 ~




先君子, 後小人”, kakaka ~






隊長 : “, 二等兵, 我由佢隻腳開始突~”




二等兵 : “不如一齊吖 !!!, 我嗟 ~~~”





二等兵 : “到我喇, 我又踢下佢隻腳先 !!”




隊長 : “我嗟 ~~~~~~~~”









二等兵 : “仲有支炮彈架, 等我拆埋佢支炮彈先 !!!”





kakaka, 今次侵略鐵人 28 好成功吓 !!!




鐵人 28 應聲倒下, kakaka ~~




唔講唔知, 隊長原來係三国誌迷, 於是佢又同二等兵黎到大正筋商店街侵略下 三国誌等身大石像 !!!




沿途經過 Lawson Store 100 yen ~ 全店都係 100 yen (稅込 105 yen) ~




買左支朱古力汽水 @@ (大家敢唔敢試 ??) 陣味真係好朱古力既汽水 !!!

仲有買左兩支日式麻醬, 都係 105 yen !!!





KOBE 鉄人三国志 ギャラリー (Gallery)



桃園结義 ~~



名場面 - 趙雲百萬軍中藏阿斗 ~~



諸葛亮 ~~






去到六間道商店街, 有間 “三国志館”, 入面有 D 三国歴史上的物件 ~~
諸葛亮既戰車及羽扇 ~~



各種兵器 ~~


桃園结義既酒杯 ~~





呢個係魏武帝廟 ~~




"三国志祭" 既活動 ~~



橫山光輝 筆下三国志既人物 ~~



好喇, 係時候撤退架喇, 我地行返去地下鐵海岸線既駒ヶ林駅去 ハーバーランド (Harbourland) ~~




成個地鐡站都係三国志既人物 ~~




連架 地鐡列車 都係 ga ~




話咁快就到喇 !!!




去到 Harborland 都見到 三国志人物的大形插畫 ga ~




仲有唔少得既係神戶港既圖畫啦 !!!




一上地面, 沿住海港行, 有唔同特色既 Check Point (共 14 個) ~~
哈哈, 貓王既銅像, 好型吖~~




はね橋 ~~




好有型 !!!




呢個係 “煉瓦倉庫”, 二等兵成日覺得佢似小樽運河既倉庫番 @@




响日本成日都會見到既摩天輪 !!! 呢個過山車都幾九曲十三彎架喎 !!!




神戸港旧信号所(旧新港第5突堤信号所)~~




愛の郵便ポスト, 戀人聖地 ?? 最衰無明信片响身啦, 如果唔係實寄返 HK ~




呢度係 Canal Garden, 身後果條扶手電梯好得意架, 彎彎曲曲咁, 好似海浪, 親身感受下先 !!! d 震下震下幾得意 ga ~




呢度好靚吖 ~










原來係星寶石箱 ~~




行返出去海港果邊既 Mosaic ~

oh …. ~ 乜神戶塔底部封住既 ??!! 今次真係期間限定既 神戶塔~ @@




Kobe Oriental Hotel, 好靚吖 ~




著燈後既摩天輪好靚 !!!




行近 d 睇下期間限定既神戶塔先 ~




好喇, 都玩左兩粒鐘, 我地返番去 大丸 果面先 ~




由於二等兵實在太攰喇, 加上又想自己週圍行下, 所以同隊長分道揚鏢, 佢有佢去高橋留美子展覧, 我有我在大丸行街街 ~

入場費本來是 800 yen , 隊長講左一輪日文之後就收左 700 yen, 估計因為就快閉館所以先會平 100 yen ~
展覧会場禁止攝影, 所以冇相睇 ~~
展覧內容大致係高橋留美子作品介绍 (山 T 女福星, 相聚一刻, 犬夜叉 etc), 原畫展覧, 最有趣係重現相聚一刻內, 一刻館既房間 ~~
重有訪問咗 50 位漫畫家對高橋留美子既睇法 ~~
睇完展覧, 去睇吓有咩賣先 ~~










30 mins 後, 二等兵就毫無收獲, 而隊長就買了一本高橋留美子的畫冊 ~
三宮センター街 ~~

時間都唔早喇, 接近百貨公司閉館時間, 我地再黎到 SOGO 睇下有無特價刺身/壽司買啦 !!!




揀左一盒割引既拖羅刺身 ~~ 分別有 : 普通拖羅, 中拖羅 & 大拖羅 ~ 又一證實貴 d 既大拖羅係好味 d ~!!!

不過其實試過幾次在百貨公司買的剌身/壽司都係一般 ~







另外仲買咗青森蘋果同和歌山出產既柑各 1 個 ~~ 留番今晚食 ~~
各位團友, 我地係時候返心齋橋食 Dinner !!! 今次不如試下坐 阪神電車 ~ 橫掂都未坐過 ~~




阪神電車好似比較舊款 ~




我地由三宮駅出發喇 !!!




由於上左一架普通列車, 去到御影駅 ~~



坐左响度等開車既時候, 望下對面月台, 有班 20:17 直通特急去梅田方向, 我地即時行過對面坐呢班特急列車 !!!




坐特急快好多, 大約半小時已去到尼崎駅轉 “阪神 なんば 線” 去大阪難波駅 ~~




下回 : Day 3 Part 4

沒有留言:

張貼留言