2010年3月28日 星期日

Day 3 Part 1 - 姬路城

今日行程 : 姬路城 —> 神戶 (Lunch) —> 新長田 (鐵人 28) —> 神戶 ハーバーランド —>三宮 —> 心齋橋 (Dinner) —> 梅田 (宵夜) —> Hotel 休息
各位團友, 我地今朝倒塔咁早就要起身喇 !!!

咁早起身因為要遠行, 黎到車程要 65 mins 姬路城 ~~ 尋晚睇過 JR 時刻表, 知道由 JR 大阪駅上車, 最早一班既 “新快速” 列車係 7:45 am, 所以我地 6:45 am 已經起身, 7:30 am 已經去到車站月台喇 !!!









睇下邊個月台先 ~~ 5,6 JR 神戶線 (姬路方面) ~




因為時間預鬆左, 所以在月台吃埋個早餐先 ~

呢盒鬆鬆 coffee 幾好味 ga, 最衰係紙盒無得儲起啦 !!!




鬆鬆, 你個樣真係未瞓醒喎 ~~









星期日既清晨, 月台真係一個人都無 ~










好喇, 列車埋站喇, 預備上車喇 ~~




沿途風光 ~ d 相當然係隊長影啦, 因為二等兵已經到成隻豬咁 @@




個廣告好吸引 bor ~




見到尋日侵略既明石海峡大橋吖 !!!




農田都影一餐 @@




經過 65 mins 車程, 我地終於黎到姬路駅喇 !!!









睇下案內先 ~




其實跟大隊行已經 OK ~




櫻花滿開既姬路城好靚吖 ~




由姬路駅出, 行返上地面, 沿著 大手前通 一直行, 就見到姬路城情報中心 ~




姬路城吉祥物, 好得意吖 ~




案內所裡有姬路城模型, 宣傳單張等等資料可以索取, 不過都係唔好花時間在案內所, 我地立即去侵略姬路城 !!!



鯱瓦 ~~



沿著大手前通再向前行, 大約 15 mins 已經見到城外的謢城河及 桜門橋 !!! 好靚吖 ~




我地快 d 買票入場先 !!! (入場費 600 yen)



日本人稱之為國寶, 可想而知姬路城的歷史價值 ~






隊長 : “二等兵, 我地向登閣口進發 !!!”




wow …. 勁多人吖 !!!

根據 官方網頁 顯示, 姬路城會於 OCT-2009 to Mar-2015 期間維修, 慶幸我地係响大修前來到, 如果唔係由 12-APR-2010 to JAN-2011, 大天守更加不能入內參觀, 而且要等到全面維修完成, 起碼要等 5 年喇 ~~ 可能因為咁, 加上今日是星期日, 所以咁多人黎囉 ~~

我地行到最後尾的牌開始排隊 ~







哈哈, 見到隊長黎侵略姬路城 !!!




又見到鬆鬆 !!! 好得意呀, 佢攬住呢串野 !!!




大天守, 二等兵覺得好古色古香 ~




櫻花吖 !!!




好喇, 睇下姬路城案內先 ~




菱の門, 由不同角度望上去都係咁靚 ~




嚟到 上山里, D 櫻花開得好靚吖, 有部份已經滿開了 ~




你地兩個又係櫻花樹下 ……






成棵都係粉紅色, 勁靚 !!!







ぬの門




是鐵門黎 ga ~




大天守既石垣, 真係好壯觀 !!!




扇之勾配







好長人龍吖, 排隊上大天守 !!!







排到呢個時候 (大約 10:45 am), 二等兵已經開始肚餓喇 !!!好彩噚日隊長叫二等兵買定 d 糧餉食啫 !!!

期間限定既櫻抹茶 KitKat !!!



唔知係咪肚餓呢 ?? 二等兵覺得勁好味 !!!










ほの門, 以前 d 人係咪為左防禦外敵, 所以 d 門特登起得咁矮呢 ??




我地黎到 水の三門 既 “水一門” 喇 !!!




之後係 “水二門” ~




仲有 “水三門” ~







西小天守 ~~




終於黎到 大天守 !!! 6/F 眺望窗外景色 ~




屋頂上的瓦片 ~


附台所 ~~


大天守內既展品, 士兵所穿的盔甲 ~






羽子板 ~



屋頂上的橫樑 ~ 全部用木材而建的 ~




眺望窗外的景色 ~ 三国崛西の丸




大手前通 ~~








樓梯好斜 ga, 但當時好多日本公公婆婆撐著仗都要上去 !!!





姫路城構造模型 ~~




整座樓閣都是用木材而建的 !!! 以當時的技術來說, 真係非常穩固 !!!




築城當時, 姫路城週邊環境 ~~




好喇 …. 我地落返地面侵略喇 !!!

歴代城主の~







油壁 ~










古代裝扮 ~




由地面望返上大天守, 仍然好有味道 ~~







我哋嚟到 西の丸 喇 ~~



夾雜著紅葉的櫻花 ~~




姬路城的櫻花真係靚 ~~










謝謝光臨 ~




最後, 我地黎到 天守の庭 ~







到我地侵略完畢, 行返出去時, 見到條排隊既人龍長到不得了 !!! 售票處開始排隊, 需時要排約 2.5 hrs 才可以上大天守 !!!




你地慢慢排喇, 我地就侵略完畢喇 !!!




另一面的 三の丸広場, 有好多遊客開始一邊賞櫻, 一邊野餐 ~ 好不熱鬧 !!!







侵略左接近 3 hrs, 我地向一下個景點"神戶" 進發 !!!




坐返 JR 神戶線, 好彩有班 “新快速” 列車 ~







下回 : Day 3 Part 2

沒有留言:

張貼留言