2010年3月7日 星期日

Olive Cafe @ 荃灣

夜晚同佢地去左中染果邊食飯, 平時見到呢間 cafe 都覺得幾貴, 所以無試過 !! 今次友人提議, 我覺得都可以試下, 於是我地影完相就飛的黎 la ~




黎到即刻有位, 唔使等 ~




環境唔錯, 適合三五知已聚舊, 又適合情侶約會 ~






一坐低就望到有個甜品雪柜, 見到有木糠布甸 ~





紅酒 / 白酒買一送一, 友人想試下, 於是就紅白都有叫  ~ 但佢飲了一啖紅酒已經無飲了, 覺得陣味唔好飲~




送既餐包, 配上 Olive Oil 同黑醋, 味道唔錯吖 ~ 唔夠仲可以 free 1 round ~



呢個係前菜既鵝肝鴨胸, 好味 ~





煙三文魚凱撒沙律, 都幾好味 ~





黑松露菌蟹肉帶子意大利飯, !!!


意式香草燒羊鞍, 味道麻麻, 呢種香草味唔太夾, 加上我同友人食果件都咬唔開 …..






食完主菜後, 老闆就上前問要不要點甜品, 我地於是就點了兩個 ~
焦糖燉蛋 & 雲石芝士餅 ~




呢個焦糖燉蛋認真麻麻, 燉蛋部份實在太淆, 我地吃了一啖都無食到 ~~







但雲石芝士餅就幾好味, 中間夾雜住朱古力同芝士既香味 !!!






最後加埋呢杯凍檸茶同士多啤梨乳酪飲品
~



 


埋單 : $542

沒有留言:

張貼留言