2010年3月29日 星期一

Day 4 Part 3 - 伏見稻荷, 京都 (Dinner - 美々卵)

今日行程 : 京都 —> 清水寺 —> 茶寮都路里 (Lunch) —> 円山公園 —> 祇園 —> 伏見稻荷 —> 京都 (Dinner - 美々卵) —> 二条城 (夜櫻觀賞) —> 梅田 (宵夜 - 九州 らーめん 亀王) —> Hotel 休息
响祗園都逗留左一段時間喇, 我地都係時候去下一個景點 - 伏見稻荷喇 !!!

今次我地會坐地鐡 京阪電車 – 京阪本線 ~







日本 d 列車好靚吖, 呢架 Thomas and Friends !!!




坐左個駅就到喇 !!!




黎到呢度覺得好少~ 個感覺好似星期日下午咁, 好寫意 ~ (實際上今日係星期一)







好鐘意睇日本呢 d 卡通化既地圖 ~~




呢條都係頭先响祗園見到既鴨川 (支流) ~




呢度 d 列車好得意 ga, 响馬路中心有條路軌, 電車將會駛過時就會落閘, 呢個場面就好似細個睇叮噹卡通時見過既畫面咁 ~








[youtube http://www.youtube.com/watch?v=VRZpuIcKEkM&hl=en_US&fs=1&]


黎到 伏見稲荷大社 la !!! 開始唔對路, 好似開始有微雨咁 ~~ 今日成日都咁好天, 而家就開始落雨, d 天氣真係好飄忽呀 !!!

好喇, 專程黎到, 我地入去參拜下先 !!!




二等兵 : “隊長 “屎” 開啦 !!! 我要照單人照呀 !!!”








本殿, 座廟好靚吖 ~~




楼門, 門口有兩隻似狐狸, 係稲荷廟宇特式之一 ~















其實我地黎到伏見稲荷大社, 目的係要黎 千本鳥居 !!!




各位團友, 呢度有一條小斜路, 大家慢慢行上去啦 ~~~




去到見到成千個鳥居擺埋一齊, 真係好震撼 ga !!!




不過當時天陰落微雨, 入到去都幾陰森!!!





d 係曾經捐獻過既機構 / 善信名稱 ~




另一邊就係建做該鳥居既日期 ~




我地只係行左一少段鳥居咋, 如果要行晒估計要行 15 mins 咁耐 ~




雨越落越大, 但好怪架, d 雨好大粒 ga !!! 隊長, 我地要撤退啦 !!!

係時候行返去 JR 稲荷駅, 坐 JR 奈良線返京都食 Dinner 喇 !!!







响京都駅落車時, 二等兵硬係覺得唔似落雨, d 雨咁大滴, 但係打落件衫度又係水黎架喎 ~京都~






好啦唔好理佢喇, 我地入返駅內既 手塚治虫博物館 先 ~




裡面唔算大 ~ 行一個圈已經行晒喇 ~~










睇完後行返出去 ………………………… 真係落雪呀 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


二等兵第一次睇落雪, 真係發晒癲呀 !!!!!


好興奮呀 !!!!!!!!!!!!!!!!! 但係好凍呀 !!!!!!!!!!!!!!!!!!


天文台都無預測落雪, 只係話會 5 至 10 度左右, 咩手襪呀, 頸巾呀, 帽呀完全無帶黎 !!!!

不過第一次睇雪, 咩都唔理, 走出去感受下先 !!!!!!!!!!!!




唔理喇, 凍就凍啦, 衝吖 !!!!!!!!!!!!!!!


[youtube http://www.youtube.com/watch?v=7zo7omC_iUw&hl=en_US&fs=1&]





呢段片係短左 d , 但可以睇到當時都幾大雪 ~~

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=81iaUr5ndog&hl=en_US&fs=1&]
跟住衝左上去 京都駅ビル - 大階段 !!!!! , 望返落去好高吖 !!!!!!!! 呢度好似有 11 層樓高 ga ~



由於落雪兼太凍既關係, 我地影幾張相就撤退喇 !!!


由大階段可以直接行入去 伊勢丹, 而且都接近 6:00 pm , 我地揀下食乜好先 ~~

呢度有好多選揀ga, 我地千揀萬揀, 揀左呢間 美々卯 ~~




呢個時候天寒地凍, 梗係一人叫一個 set 暖下肚先 !!!

呢 set 係二等兵叫既 “京ゆり膳” (1700 yen) ~ 揀呢個 set 全因為有天婦羅同埋蕎麥麵, kakaka ~~


我地睇下呢個 set 有咩食先 ~

刺身 ~ 新鮮架呢 !!!




天婦羅, 好正呀 !!!!!!!!!!





呢碗蕎麥又係勁正呀 !!!!!!!!!!





漬物 ~





 仲有飯同麵豉湯架 ~~~

唔明點解日本 d set 成日都係飯 + 麵既 ??


不過都好, 我地有飯桶隊長响度, 碗飯一定唔會浪費, kaka !!!





呢個甜品係紅豆 mousse, 好好味呀 !!!





好喇, 輪到隊長 order 既 set 出場喇 !!!

佢叫了店長推介的 “美々卯弁当” (1980 yen)




叫得店長推介, 味道梗係有返咁上下掂啦 !!!

款季節之小鉢 ~







佢果份 set 都有天婦羅 ga ~





呢碗係烏冬 ~



都係有漬物, 飯同麵豉湯 ga !!!






甜品亦都一樣 ~~



衰得佢吖, 一路食呢個甜品, 個樣就係咁
 
隊長仲話 :東洋野花 (甜品) 真係正 !!!”

二等兵 : “咁即係我整既甜品 (家花) 唔好食啦 !!!”




至於呢個散叫既胡麻豆腐 (523 yen) 就好失望, 吃入口的感覺好糊口, 唔知係咪呢度出產既豆腐係咁架呢 ??




吃飽飽, 我地準備去賞夜櫻喇 !!! Are you ready ??


空中徑路 望出去既京都駅同京都塔 ~





睇黎出面仲未停雪 bor ~




, 有個好靚既物體喎 !!! 咩黎架隊長 ??
呢個就係 東広場






唔係吖, 著左燈既京都塔都幾靚吖 !!! 似白爉燭咩 ?? hehe ….




好喇, 各位團友, 我地搭地鐵去二条城喇 !!!








下回 : Day 4 Part 4

沒有留言:

張貼留言